مشاوره و نیازسنجی
مشاوره و نیازسنجی
هر شرکت تجاری هدفمندی، پس از بررسی دقیق از نیاز بازار و مشتری و همچنین نقد و بررسی شرکت های رقیب خود نیاز مبرم به مشاوه و نظر سنجی دارد.که این موضوع با استفاده از روش های خاص عملی انجام می گردد
در واقع همكاری با یك گروه مشاوره و بازاریابی حرفه ای به شرکت ها کمك می کند تا بتوانند تمام تمرکز خود را روی ارائه محصولاتی با کیفیت و عالی داشته باشند و یك تیم حرفه ای نیز در کنارشان خدمات بازاریابی نوین و مشاوه فروش محصولات را بر عهده گیرد تا با همراهی هم به موفقیت و چشم اندازی که انتظار دارند، برسند.
مشاوره و نیاز سنجی به طور کلی شامل موارد ذیل می باشد:
- -مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی در حوزه کالا و خدمات
- -مشاوره تبلیغات و طراحی کمپین تبلیغاتی مناسب، اثربخش و هدفمند
- -مشاوره و آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (
- -ارائه خدمات ویزیت و معرفی محصول به جامعه پزشكی و داروسازی و مراکز درمانی مرتبط
- -مشاوره و بازاریابی تحت وب در شبكه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ
سومین گام شناسایی بازارهای هدف محصول می باشد که به شرح ذیل است:
- -تعریف ویژگی های مشتری - محصول
- -شناسایی رقبای کاری - و تولید کنندگان مشابه
- -مطالعه و بررسی مشتریان فعلی و ظرفیت بازار محصول
- -بررسی و شناخت مشكلات احتمالی محیطی و اقتصادی
و آخرین گام برای خدمات بازرگانی، ارائه آیین نامه و دستورالعمل می باشد که شامل نحوه ی معرفی محصول و فروش و ضوابط و مقررات مربوط به آن است.